tiistai 14. helmikuuta 2012

Project: I do it! - Part 2 alkakoon!

Kuukausi on kulunut ja mulla on hyviä uutisia! Paino on suht vakiutunut siihen 38 kilon pintaan ja on tuo vaaka näyttänyt muutamia kertoja 38,5. Ajattelinkin, että nyt on sopiva hetki "muuttaa" tämä blogi syömisenseuraamisblogista enemmän treeniblogiksi. Totta kai laittelen tänne välillä paino juttuja, onhan se mun yksi tavoitekkin saavuttaa normaalipainoisuus, mutta nyt kun oon saanut itseni pois sieltä "kriittiseltä" alueelta niin ajattelin hyväksi ratkaisuksi siirtyä seuraamaan enemmän mun liikkumisia.

Omasta mielenkiinnosta halusin ottaa tällaisen "aloituskuvan", jonka kanssa oon vähän huijannut, sillä oon käynyt nyt parit kerrat bodypumpissa ja aloitellut ittekseni vähän raskaamman jumpan. En näin ulkonäöllisesti aseta mitään suuria odotuksia, vaikka olisihan se kiva jos nuo vatsalihakset näkyisivät vähän paremmin ilman, että niitä jännittää.Ottelen näitä kuvia noin kuukauden välein niin voin seurata onko treenamisesta muitakin jälkiä kuin mustelmat polvissa. Koitan myös räpsiä muutenkin enemmän kuvia tännekin puolelle, niin on miellekkäämpää seurailla mun juttuja. Kuva joutui ylivalotuksen kohteeksi, noh pikku vikoja)

Loppuun vielä kuva mun säälittävistä vatsalihaksista jotka hädin tuskin näkyvät kun jännitän vatsaa:
Tää kuitenkin motivoi mua eteenpäin!

4 kommenttia:

  1. ihan vaan mielenkiinnosta, mitä vaatekokoa käytät? joudutko tyyliin käyttämään lastenvaatteita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän kokoja 34-36 riippuen vaatteista, oikeastaan vaan topit, jotka haluan kireänä on kokoa 34 muuten käytän 36. Eli en joudu käyttämään lastenvaatteita :D

      Poista
  2. 36? :D luulisi, että se olisi ihan teltta sun päälläsi. tosin näytätkin kyllä käyttävän liian isoja vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 36 ei ole kovinkaan teltta: http://i1184.photobucket.com/albums/z328/taskulaskin/_MG_3508.jpg tuo paita on 36 ja ei ainakaan liian iso. Koot ovat niin vaatekohtaisia

      Poista