sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Täällä mennään!

Noin kaksi viikkoa on kulunut siitä kun viimeksi tänne kirjoitin.

Nyt mennän painon suhteen siinä pisteessä, että aamupaino on vaihtelevasti 37 kilosta - 37,5 kiloon, iltapaino puolestaan pysyy sitkeästi siinä 37,5  kilon tietämillä ja jos oon syönyt heikomman puoleisesti niin silloin iltapainokin jää siihen 37 kiloon. En kuitenkaan masennu, sillä olen saanut alle kuukaudessa lähes 2 kiloa takaisin (painoin jossain vaiheessa 35,5 kg) ja 2 kiloa on tosi hyvin multa, varsinkin kun paino ei nouse herkästi. Eli pitänee olla hivenen pitkä jänteisempi tämän kanssa.

Vaikken saavuttanutkaan 38 - 38,5 kiloa, joka oli syksyllä mun saliraja, niin ajattelin silti hommata ensi viikon perjantaina itselleni salikortin. Aloitan maltillisesti, eli käyn kerran viikossa ryhmäliikuntatunneilla (luultavammin bodypumpissa, sillä se on mun sydäntä lähellä), joten siitä ei koidu haittaa tälle "lihotuskuurille". Katsoo sitten keväämmällä miten usein alan siellä käymään, kunhan saan vielä parisen kiloa takaisin.

Olen saanut melko hyvin peruskuntoa heräteltyä talviunilta jumppailemalla itsekseni. Pari viikkoa sitten 20 vatsalihasliikettä oli suht kiduttavia ja 20 punnerrusta sangen kivuliaita, mutta nyt alkaa nekin jo luistamaan! Hyvillä mielin jään odottelemaan perjantain pumppia (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti