maanantai 16. tammikuuta 2012

Välikatsaus

Moikka vaan!

Huomasin tuossa eilen, että olen unohtanut merkitä tänne syömiseni.. Ei sillä, oon unohtanut merkkailla niitä muutenkin ylös, jotenkin alkoi tympäseen vihon ja kynän kanssa kulkeminen.

Nyt mun aamupaino vaihtelee 36,5 - 37 kilon välillä ja iltasin painohaarukka on 36,5 - 37,5 kiloa, riippuen päivästä, mutta joka tapauksessa hyvää vauhtia olen menossa kohti  tavoitetta, eikä ole edes ”kiire”. Tavoite on saada koeviikon loppuun mennessä aamupainoin siihen 38 - 38,5 kiloon, jotta voin korkata kevään jumppa -ja salikauden. Koeviikon loppuun on aikaa reippaat 2 viikkoa ja en koe, että kilon takaisin saaminen siinä ajassa olisi mahdotonta.

Totesin tuossa yksi ilta, että mun lihaskunnon rippeetkin ovat kuihtuneet kun oo ollu liikuntapimennossa. Muistan, kun pääsen suhteellisen kevyesti 20 miestenpunnerrusta, mutta nyt tuokin määrä pitää tehdä hampaat irvessä. Painon nousua odotellessa on pakko aloittaa pieni yleiskunnon kohotus, etten kuukahda heti kun palaan salille. Pienen peruskunnon palautuksen aion hoitaa iltajumpalla (josta jo mainitsinkin aiemmin), pienellä venyttelyn aloittamisella ja koitan jaksaa lähteä lenkille ainakin kerran viikossa.

Nyt näillä mennään ja katsotaan mitä tulee, koitan palailla ennen perjantaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti