sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Alakulo

Laiskaa sunnuntaita kaikille!

Olen ollut laiska, en vain tänään vaan koko viikon ajan! En oo jaksanut iltajumppailla kun kahtena päivänä ja oon venytellyt vain kerran, ryhmäliikuntatunneilla minua ei nähty tällä viikolla laisinkaan. No mistäs moinen notkahdus? En tosiaan tiedä, ei vaan ollut sellainen fiilis, mutta en pakotakkaan itseäni, koska haluan, että liikunta on kivaa, ei pakkopullaa.

Tänään vallitseva fiilis on ollut alakulo. En tiedä johtuuko se vain siitä, että on sunnuntai vai kenties siitä, että koeviikko koittaa viikon päästä. Syy kyllä voi olla myös siinä, etten saanut nukuttua viimeyönä kamalan hyvin, kun levottomat jalat vaivasivat ja herättivätkin pariin otteeseen.

Huomenna olisi taas kamalan mukava päästä jumppaan puolentoista viikon tauon jälkeen. En kyllä tidä, haluanko lähteä Vammalaan toista kertaa saman päivän aikana, kerran mulla on aiemmin päivällä lääkäri siellä. Katsotaan nyt.

Ps. Mun paino on noussut, oi tätä onnea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti