torstai 3. marraskuuta 2011

Combat-kuolema

Tänään palasin jumppasalille bodycombatin merkeissä. Edellisen kerran olinkin ollut jumpalla viimeksi lauantaina spinningin parissa. Lähdin ihan innoissani combattunnille, mutta tunnilla tapahtui kummia.
Ensimmäinen puoli tuntia taittui sangen rattoisasti, osasin koreografiat ja pystyin olemaan täysillä mukana. Sitten yhtäkkiä alkoi ylämahaa vihloa ja sitten vatsalihakset kramppasivat jotenkin kummallisesti. Siinä sitten mentiin yhden kappaleen verran aika hissun kissun ja sitten kun kramppi laantui niin iski hartia ja päänsärky, jotka onneksi menivät pois melko pian. Loppu ajan menin en-niin-täydellä teholla, lie mikä mahtoi kesken jumpan iskeä. Ainakin omasta mielestäni olin syönyt ja juonut hyvin, joten en sitten tiedä.

Nyt olo on huomattavasti parempi, kun olen syönyt pari paahtoleipää ja vetänyt mansikkarahkan. Eli voi olla etten sittenkään ollut syönyt tarpeeksi hyvin tai jotain. Tai sitten mun on myönnettävä, että mun kunto on yhä erittäin kehno tai ettei combat vain ole mun juttuni.

Jos huomenna on hyvä fiilis ja olo niin tieni vie bodypumpiin, lisäksi huomenna on luvassa herkuttelua sipsien ja dipin äärellä. Suunnitelmiin kuuluisi myös töitten tekoa, mutta saa nyt nähdä miten sitä ehtii.
Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti